En començar la classe, la nostra companya Lorena ens ha explicat un conte a tots anomenat Conte dins un conte, un conte que te com a finalitat reflexionar i fer veure que no ens hem de capficar en els nostres problemes i em de gaudir de la vida.
Tot seguit, vam entregar a la Paula un treball que teniem per avui que tenia com a objectiu fer, cadascú de nosaltres, una mena de retronspecció al passat i intentar recordar com eren els nostres mestres de cadascuna de les nostres etapes educatives (educació infantil, educació primària, educació secundària i batxillerat).
La Paula va recollir tots els treballs i ens va dir a cadascú de nosaltres el problema de presentació que tenia (manca d'índex, l'interliniat, el logotip de la universitat a la portada...); a continuació, per treballar amb més profunditat el tema, la Paula ens va fer fer una activitat que consistia en dividir-nos en quatre grups, cadascú dels quals, representaba una etapa educativa.
Finalment, cada grup havia d'explicar dues anècdotes que havien tingut amb un professor, una possitiva i una negativa i, tot segut, fer un llistat d'adjectius possitiu i negatius sobre el model de professor que hem rebut.
En acabar aquesta sessió m'he adonat de que, tal com ha dit la Paula, "l'educació és una loteria", amb aixó ella volia dir que sempre et pot tocar tant un professor que t'encanti, tant per la forma d'explicar la seva matèria com el caràcter, com un professor que el detestis ja que, en la nostra educació, el mestre es tan important que pot arribar a influir-nos personalment com a caràcter i pot fer que t'agradi molt una assignatura o que la detestis.
Reflexió
Fa 15 anys
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada